چمن مصنوعی رستوران
نوشته شده توسط : سمانه

امروزه داشتن یک فضای باز که بتوانید از مشتریان خود پذیرایی کنید ضروری است اگر می خواهید یک تجربه کامل و پیشنهادی ارائه دهید. در داخل هتل‌ها، بارها و رستوران‌ها، باید مناطق سبزی وجود داشته باشد که به مهمانان اجازه دهد در حین صرف وعده‌های غذایی یا سرو غذا استراحت کنند. اما چگونه می توان یک چمن را در تمام طول سال بدون نیاز به هزینه های بیش از حد برای آبیاری، برش و نگهداری نگهداری کرد؟ راه حل همه این مشکلات چمن مصنوعی است، محصولی که به شما امکان می دهد یک منطقه آرامش سبز ایجاد کنید که مشتریان شما می توانند در آن اقامت کنند. بیایید با هم تمام مزایای نصب چمن مصنوعی در رستوران و هتل ، بارها و رستوران ها را ببینیم.

 

چمن مصنوعی در فضای باز هتل ها، بارها و رستوران ها

اولین استفاده از چمن مصنوعی جایگزینی چمن طبیعی در تمام مناطقی مانند باغ ها و گلزارهایی است که کسب و کار شما را احاطه کرده اند.
چمن مصنوعی برای هتل ها، بارها و رستوران ها علاوه بر اینکه ظرافت و طراوت می بخشد و بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، عالی است زیرا در طول سال سرسبز و سرسبز باقی می ماند و به شما این امکان را می دهد که در هر فصلی به بهترین شکل ممکن از مشتریان خود استقبال کنید.

 اگر در خارج از منزل قرار گیرد، می تواند یک راه حل عالی برای زیر پا گذاشتن مکرر و آب و هوای بد باشد که معمولاً چمن طبیعی را خراب می کند. از سوی دیگر، چمن مصنوعی از زیر پا گذاشتن یا عوامل جوی نمی ترسد و همچنین به حداقل نگهداری نیاز دارد تا در سال های آینده در بهترین حالت خود نگهداری شود.
 بله، زیرا انتخاب چمن مصنوعی به معنای انجام یک سرمایه گذاری بهینه است که برای مدت طولانی دوام خواهد آورد و هزینه های نگهداری چمن طبیعی را از بین می برد.

مبلمان و چمن مصنوعی برای هتل ها، بارها و رستوران ها

استفاده از چمن مصنوعی در محیط های بیرونی متوقف نمی شود! اگر به فکر روشی بدیع برای تجهیز هتل، بار و رستوران خود هستید، معرفی چمن مصنوعی به عنوان یک عنصر تزئینی در فضای داخلی می تواند انتخابی بدیع و خلاقانه باشد که به کسب و کار شما برتری خواهد داد. این راه حل به شما این امکان را می دهد که:

● با عناصر مبلمان بازی کنید تا محیط های پیشنهادی و بدیع بسازید

● نواحی آرامش داخلی ایجاد کنید

● فضاهای سبز کسب و کار خود را چند برابر کنید

به این ترتیب میهمانان و مشتریان را تشویق می‌کنید تا در مناطق داخلی و خارجی که برای مصرف و اوقات فراغت طراحی شده‌اند، بیشتر بمانند، رفاه و تمایل به بازگشت دوباره به هتل، بار یا رستوران خود را افزایش دهید.

یک منطقه سبز در پشت بام هتل ها، بارها و رستوران ها ایجاد کنید

از جمله مزایای چمن مصنوعی امکان نصب محصول بر روی سطوح مختلف از جمله بتن مسلح می باشد. این اجازه می دهد تا چمن مصنوعی روی پشت بام ها و تراس های هتل ها، کافه ها و رستوران ها گذاشته شود تا یک منطقه سبز ایجاد شود که مشتریان بتوانند در آنجا بروند و یک کوکتل بنوشند در حالی که منتظر غروب هستند. در شهرهای بزرگ تر، همیشه نمی توان باغ های طبیعی در نزدیکی جاده های اصلی و در توریستی ترین نقاط داشت. بنابراین، اقدام به ایجاد فضای سبز برای مهمانان خود، لذت اقامت را افزایش می دهد و امتیاز شما را نسبت به رقبای خود کسب می کند. بام های سبز را می توان به عنوان یک منطقه استراحت و همچنین به عنوان یک منطقه بازی برای کودکان استفاده کرد. اگر سازه شما از خانواده های زیادی استقبال می کند، این می تواند یک راه حل اصلی برای ایجاد یک مکان تفریحی برای کوچکترها باشد.

سپس در داخل هتل ها، چمن مصنوعی را می توان در بالکن خصوصی اتاق ها قرار داد تا محیط را تزئین کرده و نقاط سبز دیگری را در ساختمان ایجاد کند. به این ترتیب نمای هتل را جذاب تر می کنید و اتاق ها دلپذیرتر و زیباتر می شوند.

چمن مصنوعی در کنار استخر هتل ها، بارها و رستوران ها

اگر کسب و کار شما دارای استخری است که مهمانان می توانند در گرم ترین روزها در آنجا خنک شوند، چمن مصنوعی راه حل مناسبی برای ایجاد یک استخر زیبا و کاربردی است. می توانید کاشی های سرامیکی را که زیر نور خورشید شروع به سوختن می کنند و به محض تماس با آب لیز می شوند، فراموش کنید. با چمن مصنوعی دیگر لازم نیست نگران این مشکلات باشید و می توانید بدون ترس از سوختن یا سر خوردن از کنار استخر لذت ببرید. از چمن مصنوعی می توان به عنوان چارچوبی برای استخر و به عنوان محلی که صندلی های عرشه و چتر قرار می گیرد استفاده کرد. تصوری که خواهید داشت غوطه ور شدن در پوشش گیاهی است و به شما اطمینان می دهیم که مشتریان شما آن را دوست خواهند داشت.

نگهداری از چمن مصنوعی در هتل ها، بارها و رستوران ها

یک مزیت دیگر تقریباً عدم نگهداری است که باید انجام دهید تا چمن مصنوعی هتل ها، بارها و رستوران ها را تمیز و ضدعفونی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از:

● آب

● مواد شوینده در صورت نیاز

● چنگک جمع کردن

برای تمیز کردن سطح، فقط از کمی آب و صابون استفاده کنید. برای احیاء

 





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: